loading...
سرگرمی دانلود
تبلیغات ویژه

قابلیت نصب چت روم در سرویس هاست دهی رایگان سرگرمی دانلود راه اندازی شدهمه چیز نامحدود تمامی سرویس ها به صورت نامحدود نگهداری میوشند به جز سرویس هایی که به سرور فشار وارد کنند و یا ویرویس ها یا اسکریپت های مضری نصب کنند در همان موقع مسدود میوشود ودیگر فعال نمکنیمتنها محدودیتی که برای کاربران هست بیشتر9 مگابایت نمیوشد اپلود کرد برای نصب چت روم پارت پارت اپلود کنید

آدرس؟www.dgig.tk



ساخت چت روم رایگان در آدرس http://20ir.tk/chatfree

توجه! مشکل برطرف شد و سرویس هایی که سفارش داده شده بود فعال گردید اگر سرویسی فعال نشده تیک ارسال کنند

==================================

فروش هاست سی پنل طلایی! با قیمت بسیار کم و کیفیت بالا

جهت دیدن از تعرفه ها کلیک کنید

===============================

آیا سایتتون کم بازدیده!؟

از سرگرمی دانلود بازدید بخرید! پکیج های زیر را مشاهده کنید و انتخاب کنید و سپس با ایدی Hossein_mozafery@ در ارتباط باشید



پکیج بازدید ها

1000 بازدید(Bot)(5000 تومان)

1000 بازدید(pro)(15000 تومان)

لینک پرداخت: www.takeserver.ir/pay

کانال تلگرام سرگرمی دانلود

با سلام کاربران گرامی از این به بعد شما میتوانید از بروز رسانی های سایت در کانال تلگرام سرگرمی دانلود با خبر شوید  جهت عضویت بر روی این بنر کلیک کنید

حسین بازدید : 540 پنجشنبه 16 مهر 1394 نظرات (14)

توّجه مطالب تنها برای اعضای سرگرمی دانلود نمایش داده میشود لطفاً ثبت نام کنید
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط amir در تاریخ 1394/08/02 و 22:07 دقیقه ارسال شده است

والا این فایل رو این بکاپ کار نمیکنه..
ینی اصلا نمیشه کاریش کرد؟
پاسخ : نه هیچ راهی نیست جز اینکه فایلی که دادم به جاش بزاری یا به کد نویس چت روم بدی اون فایل رو از اول بنویسه

این نظر توسط amir در تاریخ 1394/08/02 و 17:09 دقیقه ارسال شده است

سلام...
تونستی کدشو پیدا کنی؟
پاسخ : نه والله تنها ها راهش اینه که از این فایلی که گذاشتم استفاده کنی

این نظر توسط amir در تاریخ 1394/08/01 و 18:48 دقیقه ارسال شده است

مشکل رو بر طرف کردم..و کدشو پیدا کردمو حذفش کردم..اما متاسفانه یه مشکل دیگه به وجود اومده کنار اسم ها هر کدوم توی لیست این متن نوشته "/theme/images/avatars/45-55/135_1445017564.jpg"" /
خب این ادرس چت هست یه لحظه ممنون میشم نگاه کنید بگید اینو دیگه چطوری بردارم
takfazchat.tk
پاسخ : خب دوست عزیز بستگی به بک اپ داره بک اپ شما باید کد دیگیری رو حذف کرد که در حال برسی هستم و درستش کردم بهت اطلاع میدم

این نظر توسط chat در تاریخ 1394/08/01 و 15:45 دقیقه ارسال شده است

تشکر تونستم داخل فایل خود بکاپم ایکن پروفایل رو درست کنم
اما نمایش اواتار کنار جنسیت هارو هر کاری میکنم برداشته نمیشه
این کد که گذاشتید رو توی فایل من یک نصفش هست وقتی اونو حذف میکنم باز هیچ تغییری نمیکنه
پاسخ : بک اپ شما فرق میکنه باید کد دیگری را حذف کرد در حال برسی هستم درستش کردم اطلاع میدم

این نظر توسط chat در تاریخ 1394/08/01 و 12:17 دقیقه ارسال شده است

بله درست شد..اما نمایش سیستم عامل های داخل لیست از کار افتاده ینی سیستم عامل هارو تشخیص نمیده و بعد نمایش سیستم عامل در جلوی نمایش اواتار پروفایل قرار گرفته..
خودتون مشاهده بفرمایید . بگید چطوری برطرف کنم این مشکل رو
takfazchat.tk

این نظر توسط chat در تاریخ 1394/08/01 و 12:09 دقیقه ارسال شده است

بله اموزش رو قبلا دیده بودم و اینم همون مشکل قبلی رو داشت ینی وقتی کد رو جایگزین میکردم هیچ تغییری نمیکرد.
و لذا خواهشمندم که خودتون این دو مشکل رو واسم برطرف کنید و فایل رو بهم بدید دانلود کنم..ممنون
کی فایل رو بهم میدید؟
پاسخ : فایل برای دانلود رو تو همین مطلب گذاشتم دانلود کن

این نظر توسط chat در تاریخ 1394/08/01 و 10:24 دقیقه ارسال شده است

تشکر خیلی ممنون..
فقط اگه میشه و امکانش هست یه مشکل دیگه رو هم واسم برطرف کنید اینکه
جای ایکن پروفایل ها نمایش اواتار رو بده..در کل به جای ایکن پروفایل باشه اینو هم اموزشش رو گذاشتید اما بازم اینم درست نشد اگه میشه اینو هم درست کنید
و لینک رو بهم بدید..ممنون میشم
پاسخ : خواهش میکنم دوست عزیز تو فایل رو که میدم برای دانلود وقتی که نصب کردی به جای ایکن پرفایل هم همونی که میخوای میشه و اگه دوست داری آموزش گذاشتن نمایش پرفایل کاربران به جای آیکن پرفایل به این ادرس برو
http://www.sargarmy-download.cf/post/120

این نظر توسط chat در تاریخ 1394/07/30 و 17:32 دقیقه ارسال شده است

********
یوزر : ******
پسورد : ******
لطفا یوزر و پسورد هاست رو مطرح نکنید وقتی پاسخ دادید
پاسخ : سلام بک اپت رو که نگاه کردم فرق میکنه فایل dstarter.js بک اپ تو تو قالب بک اپ نیست تو این ادرس هستش theme/js/dstarter.js و متاسافنه نمیشه حذفش کرد چون با حذف کردن روم خراب میشه فایل dstarter.js رو که خودم امتحان کردم و درست شده رو تو همین مطلب میزارم دانلود کن و بعد تو ادرسی که گذاشتم بزارش

این نظر توسط amir در تاریخ 1394/07/30 و 16:12 دقیقه ارسال شده است

t#kf#zch#t.tk

این نظر توسط amir در تاریخ 1394/07/30 و 15:45 دقیقه ارسال شده است

سلام.
این ادرس یکی از چت روم ها هست که من میخوام کد اواتار رو حذف کنم اما وقتی حذف میکنم برداشته نمیشه.
لطفا راهنمایم کنید
پاسخ : سلام من حذف کزدم درست شد احتملا از کوکی ها مروگرت هست یا اینکه خراب انجام دادی مشخصات هاستت رو بده


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
خوش آمدید جهت تماس با مدیریت سایت با این آیدی در یاهو در تماس باشید یا از طریق سیستم نظرات سوال یا آموزشی رو میخواهید بگذارید تا به آن ها پاسخ داده شود ایمیل اختصاصی سایت:info@sargarmydl.tk آیدی یاهو:hosseinmozafery@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سلام نظرتون در باره این سایت چیه؟
    بیش تر در چه موضوعی کار کنم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 254
  • کل نظرات : 633
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 2290
  • آی پی امروز : 158
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 246
  • باردید دیروز : 933
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 6,053
  • بازدید ماه : 6,053
  • بازدید سال : 105,248
  • بازدید کلی : 749,475
  • تک دانلود

    با سلام کاربران گرامی بنده یک وب سایت دیگری جهت دانلود نرم افزار و فیلم و... راه اندازی کرده ام جهت حمایت از ما از سایت بازدید کنید آدرسwww.takedownload.ir

    آدرس ها

    با سلام کاربران گرامی دامنه جدید سرگرمی دانلود آماده شد هم اکنون سرگرمی دانلود را با این آدرس ها دنبال کنید

    www.Nabkade.in

    &&&&&&&&&&&

    www.sargarmydl.ir - موقت!

    همچنین دامنه قدیمی سایت یعنی

    www.sargarmy-download.cf


    توّجه سرگرمی دانلود طی چن روز آینده فقط با آدرس www.Nabkade.in و آدرس www.sargarmy-download.cf میتوانید وارد سایت شوید  و آدرس www.sargarmydl.ir فقط برای مدت کوتاهی در دسترس هست!

    اطلاعیه

    دی گیگ(سرویس هاست دهی رایگان سرگرمی دانلود) حدود2 هفته ای می شد که به علت مشکلافنی دسترسی کاربران به سایت قطع شد از امروز دی گیگ  با آدرس جدید شروع به فعالیت می کند

    http://dgighost.tk

    تمامی اطلاعات کاربران هست و هیچ اطلاعاتی پاک نشده است